Kelione yra gyvenimas, visa kita, pries tai ir po to, tik stovejimas

Sunday, October 21, 2007

Tada, kada Dievas nuspręs... / Cuándo el Dios deside...

Visi mes trokštame atiduoti savo širdį Kažkam, turėti gilius santykius su Kažkuo, ir būti mylimi išimtinai ir pilnai. Bet Dievas krikščionims sako:
"Ne, kol nebusi pripildytas mano meiles, kol neatidavei savęs man vienam, kol mūsų abiejų santykiai netapo asmeniniai ir unikalūs, kol surasi mane kaip pasitenkinimo šaltinį. Tik tada sugebėsi išugdyti tinkamus santykius su žmogumi, kurį aš tau duosiu. Tu niekada nebūsi sujungtas su kuo nors kitu, kol nesusijungsi su Manimi. Noriu, kad tu nustotum planuoti, nustotum trokšti ir leistum Man duoti patį geriausią planą, geresnį negu gali įsivaizduoti. Noriu, kad turetum tai, kas geriausia.
Prašau, leisk man duoti tau tai. Tiesiog nenuleisk nuo manęs akių, patirk mano pilnatvę, klausykis ir mokykis ką aš tau sakau. Tiesiog lauk. Ir viskas. Nesirūpink ir nusiramink. Nesidairyk aplinkui ką kiti turi ar ką kitiems daviau. Tiesiog žvelk į Mane, arba pražiopsosi ką aš tau rodau.
Ir tada ateis laikas, kai būsi pasiruošęs. Aš nustebinsiu tave pačia nuostabiausia meile, apie kurią net nesvajojai. Žinok, kol nebūsi pasiruošęs ir kol kitas asmuo, kuris tau paskirtas, nebus pasiruosęs (auginu jį tuo pačiu metu kaip ir tave), kol abu nebūsite pripildyti išimtinai manimi ir gyvenimu, kurį jums paruošiau, tol negalėsite išreikšti tos meilės, kuri atspindėtų santykius su manimi. Štai kas yra tobula meilė. Noriu, kad tu iš tiesų pamatytum Tavo ir mano santykius žemišku pavidalu ir gėrėtumeisi amžinąja sąjunga tarp grožio, tobulumo ir meilės, kurią tau duodu per save. Žinok, kad mano meilė tau absoliuti ir tobula. Aš esu Dievas, tikėk tuo ir būsi patenkintas"

Nežinomas autorius

5 Comments:

  • ar taj nera saviapgaule? ieskoti kazkokiu paaiskinimu kodel ne dabar? taj taip saligiska... bet tegu kiekvienas gyvena pagal jam duota apreiskima ;)

    By Anonymous Anonymous, at 10/22/2007  

  • gerai pasakyta. įdomiai pakomentavo ispaniškai. :-) kriptika.

    By Blogger + simonas, at 10/22/2007  

  • ka turi omenyje sakydama "saviapgaule"? gi buna vidinis jaumas kad "dar ne, dar anksti"? nebuna tau? man yra toks kol kas. Kodel ne dabar? o todel, kad bent jau as asmeniskai turiu dar augti, kad buviau vertas savo zmogaus, jo meiles ir mokeciau ja branginti. Ko anksciau nemokejau...

    By Blogger Mindaugas, at 10/25/2007  

  • Jo, kaip tik apie tai ir kalbejom su zmogais si sekmadieni:) Nustok planuoti pats ir nustok pasitiketi savimi, tai kvailyste.
    Linas

    By Anonymous Anonymous, at 10/29/2007  

  • Linai pries ręsdamas savo namuka nulenket galvas ir praset Dievo palaimos, taip?
    Taigi... ir cia yra tas pats principas. Yra net posakis - nori prajuokint Dieva, papasakok jam savo planus...
    Taciau svajoti, tureti vizija ir siekiamybe, norint ka pasiekti yra manau svarbiausia. Net ir kudikis mamos pilve budamas jau 5ta men.ima žįsti savo pirstuka. Treniruojasi :), bet is kur jis zino kad jam taip reikes maitintis ir kad tik taip jis isgyvens? Taip ir su svajonem, i jas mazais zingsneliais einam. O pasitikejimas savimi, jauciant Dievo pilnatve, einant siuo keliu savaime butinas...

    By Blogger Mindaugas, at 10/29/2007  

Post a Comment

<< Home