Kelione yra gyvenimas, visa kita, pries tai ir po to, tik stovejimas

Tuesday, October 30, 2007

Vestuvės! / !La Boda! / Bryllup!

Sesuo ištekinta... šampano taurės sudaužtos... ilgiausių metų sudainuota... grindys šokiais linguotos... dainos išdainuotos... šakočiai išdalinti... Vestuvės praėjo. Gražiausia šventė per mano paskutiniųjų 20 metu, baigėsi. Kodel per 20? Todel, kad tik vaikas budamas tokiose šauniose ir turiningose vestuvėse dalyvavau. O paskui tokios smagios giminaičių ir draugų šventės nebuvo. Buvo tik Vėlinės, Kalėdos, Velykos... o vestuviu štai, ne. Ačiū širdingas visiems dalyvavusiems!!!
Pimoji nuotrauka apacioje: tevu ir ju vestuviniu ziedu laiminimas perliniu vestuviu (30 metu bendro gyvenimo) proga.

5 Comments:

  • Vestuvės – jėga. Sesė jėga. :-)

    By Blogger + simonas, at 11/07/2007  

  • labai graži skoninga suknelė!
    nu, aš čia taip mergaitiškai - į aprėdus... :)
    Bet vestuvės yra gerai. Biški gaila, kad man jau jų nebebus... :) Bet būtų faina ir kitų sudalyvavus, ale kad nieks nebsituok...

    By Blogger Raimonda, at 11/07/2007  

  • Cha, tu manes nenurasyk, Dievas duos, ir vesiu ;-). O tada bus vestuves, oi bus... Svarbiausia repeticija jau padaryta :D

    By Blogger Mindaugas, at 11/07/2007  

  • tai aš gi nieko nenurašinėju! tik turėjau omeny, kad manosios jau praeity, o iš draugų artimiausiu metu nenusimato. Ale gali mane nustebint ;)))

    By Blogger Raimonda, at 11/08/2007  

  • :D. min

    By Anonymous Anonymous, at 11/09/2007  

Post a Comment

<< Home